Přes léto sbírejte zkušenosti, ne jahody
Všem, kteří chtějí přes léto vyjet do zahraničí sbírat zkušenosti a ne jahody, nabízí AIESEC Praha možnost zažít zahraničnou odbornou praxi. Jasně, chce to trochu odvahy, vydat se pracovat do zahraničí. Mnozí z nás již tuto zkušenost mají za sebou a tak si můžou myslet, že je už nic nového nečeká. Opak je ale pravdou. V čem se tedy nabídka AIESEC liší?
Najít rozdíly není vůbec těžké. Jedná se o odbornou praxi v mezinárodním prostředí, kde budeš moci propojit teoretické znalosti ze školy s reálními příklady z běžného života. Navíc se zdokonalíš nejméně v jedném cizím jazyce, poznáš novou kulturu a nakonec obohatíš svůj životopis o odbornou pracovní zkušenost. Zajistíme Ti také komplexní servis a budeš tak mít více prostoru na seberealizaci.
Dá se snad chtít víc? Snad pár konkrétnějších informací…
Studentská organizace AIESEC nabízí 4 druhy zahraničních odborných praxí ve více než 100 zemích světa, od Argentiny až po Zéland. Nové zkušenosti takto získá ročně asi 3500 studentů. Vyjet můžeš na manažerskou, technickou, rozvojovou nebo vzdělávací prax, její výběr je jenom na Tobě.
Neváhej a přijď se zeptat na detaily, odvážnému štěstí přeje…
Pokud jsi tedy studentem 3. až 5. ročníku, máš chuť vyzkoušet něco nové a chceš víc informací z první ruky, přijď na infomeetingy, které se uskuteční 27. a 31. 3., 1. a 2. 4. 2008 v prostorách VŠE. Všechny podrobné informace jsi můžeš přečíst na nástěnkách a plakátech ve škole, nebo na aiesec.vse.cz.
Je to na Tobě, tak pojeď!
13. 4. 2008 | 19.30 | odkaz na tento komentář
zahraničnou, můžou, reálními, jedném, prax, něco nové, jsi můžeš… Hádám, že editor zde asi není, takže se ptám: četl autor po sobě vůbec ten článek? Číst tento text je snad ještě horší než číst zpravodajství na aktuálně.cz. Alespoň je zjevné, proč se pod to nikdo nepodepsal…
13. 4. 2008 | 20.45 | odkaz na tento komentář
Nepoznala jste to z obsahu, nevšimla jste si, že je tam napsáno Promo (Inzerce) a nenapadlo vás, proč tam není autor?
Tak vězte, že nejde o redakční text, ale o Promo článek našeho partnera. Takové texty redakce neupravuje a odpovědnost za obsah ani jazykovou správnost proto nenese.
15. 4. 2008 | 20.12 | odkaz na tento komentář
Že se jedná o propagační článek, je zjevné, nicméně děkuji za upozornění. Mimochodem “Promo” nikde u článku napsáno není, měl/a jste asi na mysli “inzerce”, to ale není podstatné. Netušila jsem však, že lze ve fakultním časopisu otisknout cokoli, děkuji za informaci. Je dobré vědět, že pokud se jedná o inzerci, dá se zveřejnit jakýkoli text. Škoda, že redakce FFaktu nemůže či nechce vracet takovéto články před zveřejněním na svých stránkách k opravě. Kde jinde by měl člověk najít články bez chyb než ve fakultním časopise?
16. 4. 2008 | 0.02 | odkaz na tento komentář
Ano, změnili jsme původní označení “promo” na jasnější “inzerce”. Žádné médium neodpovídá za obsah ani podobu reklam. Prodává se v podstatě jen reklamní prostor (v tomto případě jde o partnerskou spolupráci) a čím si to firma zaplní je na ní (pokud to neporušuje zákony apod.). Nebo snad píšete do televize, že ty sušenky nejsou tak křupavé, jak se tvrdí v reklamě, nebo že vám Redbull nedal křídla, jak říkají? Asi ne, že.
Vydávání časopisu a provoz webu je z velké části financován inzercí, tak se s tím smiřte a o společnosti, která vydá reklamu s tolika chybami, si myslete své
16. 4. 2008 | 12.30 | odkaz na tento komentář
Nemluvila jsem o obsahu, nýbrž o formě, tudíž nechápu, proč mluvíte o křupavosti sušenek apod. Omlouvám se, že jsem svou stížnost směřovala na nesprávné místo - zkrátka jsem měla naivní představu, že fakultní časopis (i s inzercí) by měl nějak vypadat.
16. 4. 2008 | 13.37 | odkaz na tento komentář
Inzertní politika časopisů UK media je stejná, jako u ostatních periodik. Tedy: inzerce nesmí být obsahově v rozporu se zákonem, dobrými mravy a několika zásadami inzertního kodexu redakce. Nicméně za podobu inzerce odpovídá zadavatel. Přiznám se ale, Noa, že mám z vašich příspěvků spíš pocit, že jste (si) potřebovala zaútočit…